Friday, August 21, 2009

movie yang paling aku x paham!!!








tersebut al kisah tanggal 19.08.2009 aku telah pergi ke sunway piramid..dengan x tersengaja nak tgok cite hantu so aku pon tgok la cite thailand yang dianggap best pada mulanya iaitu " THE SCREEN "...tapi malangnya memang x berbau..aku memang x paham langsung ngan cite nie weiii..penat aku fikir punya fikir..ingatkan seram la sangat la padahal x best langsung!! kecewa aku sebab membazir tgok filem yang x berkualiti nie..timbul persoalan kar fikiran aku camner filem camnie leh masuk ditayang di dalam negara nita nie?? padahal filem negara kita yang betul2 berkualiti pon x lepas kat luar negara...macam la filem dorang 2 bagus2 sangat..so aku harap korang semua dapat suport filem malaysia kita k...yeahHHH!!

No comments:

Post a Comment